Odstąpienie od umowy

 

1. Wymiana

Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ i po prostu złóż nowe zamówienie. Zaoszczędzi to czas wymiany a my zwrócimy Ci szybko pieniądze za buty.

Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:


Estivo – dział zwrotów i reklamacji

Białki ul. Świerkowa 6

08-110 Siedlce

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

2. Zwrot

Jeśli chcesz zwrócić zakupione towary, masz na to 14 dni. Wystarczy, że spakujesz je i odeślesz do nas bez podania przyczyny wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ.

Zwrot wpłaty otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni!

Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:


Estivo – dział zwrotów i reklamacji

Białki ul. Świerkowa 6

08-110 Siedlce

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy



3. Reklamacja

Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 512 94 66 94 lub pocztą elektroniczną na adres: biuro@estivo.pl


Konsument zobowiązany jest w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres :


Estivo – dział zwrotów i reklamacji.

Białki ul. Świerkowa 6

08-110 Siedlce


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji, który można pobrać TUTAJ.


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.



UWAGI:

  1. Sklep Estivo zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

  2. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Przesyłki kierowane do nas sugerujemy nadawać przez Pocztę Polską - list polecony. Jest to najtańsza przesyłka rejestrowana.

  3. Firma Estivo nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.


 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel